22 Şubat 2011 Salı

Biraz canım sıkkın :(

İlk önce şunu hemen söyleyeyim Güvercinin Deniz Kızına Aşkı hikayesinin devamı gelecek....

Bu gün yorucu bir gündü ders ders ders öldüm ya :( matematikci öldürdü beni ya basit basit konuları haftalarca anlattı problemlere geldi öyle bir hızlandı ki bittim ya, neyseki bitti şimdi bu haftaki sınava yarın mı girsem yoksa pazar günü mü? diye düşünüyorum....

Ama beni asıl yoran bu mu yoksa başka bir olay mı onu tam bilmiyorum,bir kaç gün önce sevdiğim bir dostumla kavga ettim,cok kızdırdı,"görüşmeyelim" diye kestirip attım.
Aslında severim onu iyi insandır,çocuk gibi biraz,benden küçük yaptığı hareketler bazen beni çileden çıkarıyor normalde arkadaşlarınmın saçma sapanlıklarına pek aldırış etmem ama onun hataları beni çok kızdırıyor nedense...


Neyse biraz görüşmesek ikimiz içinde en iyisi bu galiba,zaman herşeyin ilacı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder