18 Şubat 2011 Cuma

sayfayı açtık bir şeyler yazmak lazım demi :D

size biraz kendimden bahsedeyim;ben normal boylu siyah saçlı,kara gözlü biraz sıkılgan ama arkadaşlarını bulunca canavara dönüşen birazda kendi halinde bir vatandaş bir gencim :D

Önlisans mezunuyum hangi bölümde okuduğumu belki sonra söylerim şu anda sınava hazırlanıyorum.Haaa bide açık öğretimde okuyorum ;) hedefilerim arasında örgün öğretim lisans programında okumak var kısmetse olur ne diyelim...
Peki Blog açma fikri nerden çıktı ?
Bir arkadaşımın vardı bende çoktandır açmak istiyordum wordpress açmıştım heklene heklene başı döndü sitenin bende kapattım,sinirlendim de tabi biraz bende buraya geldim bakalım burdaki maceramız ne kadar devam edecek şimdi beni kimse takip etmiyor bu sayfayıda bilen yok o yüzden bu yazıları kendi kendime yazıyorum ben :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder