10 Mart 2011 Perşembe

Mart süprizi


Dershaneydi başladıydı,"anlıyorum galiba","çalışmam lazım","doğal gaz ne gelmiş ?"derken kışı telaşeli bir şekilde geride bıraktık,havalar ısınıyor,biraz daha ısınsında çatıya yerleşiyim diyordum ki. :) Mart ayı ile birlikte bir kar bir soğuk gene eve tıkıldım kaldım :( ya hadi onu boşver böyle kasvetli havalarda içimden bir şey yapmakta gelmiyor,çalışıyorum bayada iyi gidiyor ama içimde bir sıkıntı,isteksizlik bir gariplik var ?

Ben galiba bahar adamıyım arkadaş hafif esintili güneşleri seviyorum.Böyle sabah kalktığım zaman gökyüzü güneşli olacak perdeyi açtığım zaman odama ışık içime umut ve seviç girecek.Böyle bazen eski günleri güzel hatıralarımı filan düşünmeye başladığımda aklıma hep bahar aylarında yaşadıklarım geliyor,mesela üniversitemi ilk bahar şenliklerinde sevmeye başlamıştım :) o zaman kadar ne yaptın derseniz;girdim girdim çıktım derslere "inek modu"

Ben tüm bunları anlatırken dışarda hala kar yağıyor,ama haberlerde cuma dan sonta havalar normale dönecekmiş :D ben bu meteoroloji ye güvenirim arkadaş :)) "Güvercinin Deniz Kızına Aşkı" nı da bu içimden bir şey yapmak gelmediği için yazamıyorum galiba :(...neyse havlar açana kadar bir daha bişi yazmayacağım...görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder