5 Nisan 2011 Salı

sınavlar,sınavlar ,sınavlar

Koca bir Mart ayı geride kaldın soğuk,kar,kış :)) neyse hepsi bitti artık bahar iyiden iyiye kendini hissettiriyor.Tüm bu hava olaylarının yanında birde sınav,sınav,sınav bir sürü deneme be aöf vize lerine girdim çok şükür ki hepsi iyi geçti sene başında ortaya koyduğum "hareket planı" tıkır tıkır işliyor bakalım ne olacak hayırlısı...YGS sınavına giren öğrenciler için üzüldüm inş kopya çekilmemiştir ve en kısa zamanda ortaya çıkar hepsine tekrar tekrar geçmiş olsun ve başarılar diliyorum.

Blog da her zaman yazamıyorum öyle daha tam alışamadım ve çok yoğunum twett daha kolay oluyor ;) eringenlik işte,şu anda hava yavaş yavaş kararmaya başladı dün yağmur yağdı ama bügün yağmaz sanırım,karşımda perdeleri sonuna kadar kapatılmış bir ev var hacı teyzenin evi kendisi rahatsız oğullarının yanında (geçmiş olsun diyelim ) mahalle mahzup ondan başka farklı da bişi yok neyse başka bir günde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder